Ko Tao en Bangkok again - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natascha Bas - WaarBenJij.nu Ko Tao en Bangkok again - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Natascha Bas - WaarBenJij.nu

Ko Tao en Bangkok again

Blijf op de hoogte en volg Natascha

02 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Ons laatste eilandje. Ko Tao.

Wij hadden een goede boot tocht naar Ko Tao. De boot was wel een uur te laat, maar goed dat weten inmiddels dat is Thailand. Niks maar dan ook echt niks komt op tijd.. Wij hopen maar dat het vliegtuig wel op tijd komt haha.

Het eiland zag er al vanaf de boot heel leuk uit.
Aangekomen bij het resort. Ja wij hadden een resort, een beetje luxe voor onze een na laatste bestemming :). Het resort was aan het strand. 's Ochtends hadden wij ontbijt in het restaurant aan het strand. Zwembad en massage bij het resort. Heerlijk allemaal.

Bij het resort zit ook een duik school (het is niet van het resort), maar daar hebben wij een tour geboekt voor de volgende dag. Ko Tao staat bekend om het duiken.

De volgende dag zijn wij met een boot naar twee punten gegaan. Bas heeft daar gedoken en ik gesnorkelt. Ik was de enige die ging snorkelen haha. Maar beide was heel erg leuk! Leuke en mooie dingen gezien. Wij snappen wel waarom iedereen hier heen wilt om te duiken of snorkelen.

Onze laatste dag op Ko Tao. Deze dag hebben wij niet heel veel gedaan. Wij zijn in de ochtend even door het centrum gelopen. Het centrum is niet groot, maar wel gezellig. Daarna zijn wij naar het strand en later naar het zwembad gegaan. Het weer was gelukkig beter geworden, dus wij konden nog heerlijk ons laatste dagje op het eiland naar het strand.

De volgende zijn wij naar Bangkok gegaan. Dit was een reis van 12,5 uur..

Onze een na laatste dag in Bangkok wilde wij naar de Grand Palace gaan. Hier waren wij vorige keer toen wij in Bangkok waren niet geweest. Kwamen wij daar, waren wij te bloot gekleed. Je moet een lange broek en dichte schoenen aan en je mag geen blote schouders. Daar hadden wij nooit over nagedacht.. Er stond ook een hele lange rij, dus de Grand Palace hebben wij maar overgeslagen.
Daarna wilde wij hetzelfde street food eten als de vorige keer dat wij daar waren, was dat kraampje er niet. Dat vonden wij wel erg jammer, want dat was zoo lekker.
Pech voor ons.. haha

Maar goed toen zijn wij terug gegaan naar het gedeelte waar wij zitten en hebben daar super lekkere donuts gehaald. Zij hebben daar een donutsshop, daar zou je een maand lang elke dag een andere donut kunnen eten. Die donuts zijn heerlijk!

Vandaag vliegen wij naar huis. Wij zijn morgen weer home sweet home!