Whitsunday Island - Reisverslag uit Whitsunday Island, Australië van Natascha Bas - WaarBenJij.nu Whitsunday Island - Reisverslag uit Whitsunday Island, Australië van Natascha Bas - WaarBenJij.nu

Whitsunday Island

Blijf op de hoogte en volg Natascha

12 December 2015 | Australië, Whitsunday Island

Onze laatste ochtend in Magnetic Island hebben wij doorgebracht bij het zwembad in de wild life. 's Middags zijn wij vertrokken naar Airlie Beach en kwamen daar pas 's avonds aan.
Volgende dag zijn wij naar Whitsunday Island gegaan. Wij zaten op een zeilboot met 23 mensen en dat was een gezellig aantal en het was een leuke zeilboot. De eerste plek waar wij naartoe zijn gegaan, was naar een plek om te snorkelen. Dit was zo'n mooie plek om te snorkelen. Het reef en de vissen zo mooi en gaaf om te zien. Daarna zijn wij naar een plek gegaan daar zijn wij geankerd en hebben wij een hele gezellige avond gehad met een prachtige sterren hemel. Zoveel sterren hadden wij nog nooit gezien, echt zo mooi.

De volgende dag zijn wij vroeg naar Whitsunday gegaan. Eindelijk naar het witte strand. Het eerste wat wij zeiden was 'omg wat is dit mooi' en het zand was zo zacht. Het strand en de zee gewoon wauw. Daarna zijn wij weer naar een plek gezeild om te snorkelen. Wij hebben eerst een paar uur gezeild en wij hebben heerlijk op het dek van de zon en het uitzicht kunnen genieten. De tweede plek om te snorkelen had een paar hele mooie plekken met hele leuke en mooie reef en vissen. Daarna zijn wij naar een klein eilandje geweest om de zonsondergang te zien. Het was de perfecte plek en sfeer voor een zonsondergang.

Onze laatste dag hebben wij bij hetzelfde eilandje/strandje gesnorkelt. Gesnorkelt met schildpadden, zo gaaf! Dat vonden wij best indrukwekkend en super gaaf. Dit vonden wij misschien wel het hoogte punt van de whitsunday trip.
Maar van begin tot eind was het zo leuk. Leuke mensen ontmoet en 3 top dagen gehad.

Vanavond verrekken we naar Hervey Bay en Fraser Island.

• 12 December 2015 - 11:24

Ruth:

Wat een prachtige foto's XXX

• 12 December 2015 - 16:44

Arie En Christa:

Hallo globetrotters,

Dat ziet er heel relaxed uit, daar zouden wij het ook wel een poosje uit kunnen houden. Ik zal maar geen foto van het huidige weerbeeld in Vianen doorsturen ( net of ik dat zou kunnen, maar toch ) tenzij grijs jullie kleur is.

En dan te bedenken wat jullie allemaal nog te gaan hebben, heerlijk hoor. Neem het er voorlopig nog maar van, wij kijken uit naar het vervolg.

Groetjes Christa en Arie

• 12 December 2015 - 22:12

Opa En Oma St :

Alles ziet er wel super gaaf uit lekker genieten maar want het gaat toch wel snel hoor een dikke knuffel van ons x x x

• 14 December 2015 - 03:12

Oma En Opa De Groot:

Wat een geweldige mooie foto's. Heel bijzonder zwemmen met schildpadden. Wat een paradijselijke stranden ik weet niet of Thailand daar aan kan tippen. Nog veel mooie dagen lieve groetjes van oma en opa.