Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Natascha Bas - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Vianen, Nederland van Natascha Bas - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Natascha

27 Oktober 2015 | Nederland, Vianen

Tassen zijn ingepakt, alle voorbereidingen zijn gedaan. Donderdag om 12.45 vertrekken wij naar onze eerste bestemming, Nieuw-Zeeland!
We are ready to go!!

• 27 Oktober 2015 - 16:38

Natascha:

Jeeeej! Eindelijk.. Na zo lang wachten is het zover!! Ik ben blij voor jullie.. Samen lekker genieten en een super mooie tijd hiervan maken, maar dat gaat zeker goed komen!
    Ik ga jullie enorm missen!

Xx natas

• 28 Oktober 2015 - 11:39

Rick En Esz:

Hoihoi,

Waauw, fantastisch dat jullie dit nou echt gaan doen! Heel erg veel plezier en geniet ervan. Ik kijk uit naar jullie verslagen en foto's.

Hele goeie reis!

xx

• 28 Oktober 2015 - 13:45

Ruth:

Wens jullie een heel goeie reis....ben heel nieuwsgierig en benieuwd naar de verhalen en natuurlijk mooie foto's...XXX

• 29 Oktober 2015 - 08:24

Claudia & De Zeeuwtjes:

Have fun schatjes

• 29 Oktober 2015 - 13:57

Greetje:

Veel plezier x

• 30 Oktober 2015 - 07:42

Ria Burggraaff. :

Heel veel plezier en geniet er samen van. Nieuw zeeland staat ook nog op mijn lijstje

• 31 Oktober 2015 - 20:20

Greetje:

Wat zal het een feest zijn in Nieuw Zeeland..nu ze wk.rugby zijn geworden..doeiiii x

• 01 November 2015 - 08:46

Pieter En Corrie De Groot:

Hoi Bas en Natascha, is de reis goedgedaan? Hoe bevallen de eerste dagen in Nieuw Zeeland?
    Lieve groet oma en opa.