Vertrek & Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Natascha Bas - WaarBenJij.nu Vertrek & Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Natascha Bas - WaarBenJij.nu

Vertrek & Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Natascha

01 November 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Het afscheid op Schiphol was moeilijk, maar wij hebben iedereen een dikke kus en knuffel gegeven en zijn toen gauw door de douane gegaan. Onze reis is nu echt begonnen!
Onze eerste vliegreis ging naar Hong Kong. Vlucht was goed gegaan en hebben ons prima vermaakt. En toen kwamen wij aan in Hong Kong, wij moesten daar 14 uur wachten... wat doen je dan als je er toch bent, precies even Hong Kong bekijken :). Hong Kong is groot, apart en heel leuk. Je hebt er hele grote en mooie gebouwen en daar tussen heel veel groen en dan opeens een strand tussen de grote gebouwen. Vandaar een beetje apart maar ook weer heel leuk. Wij hebben daar een leuke bus tour gedaan, zo hebben wij een groot gedeelte van Hong Kong kunnen zien. Het weer was heerlijk 30 graden, heel vervelend.. was even wennen maar waren er zo aan gewend ;). De reis ging vervolgens naar Nieuw-Zeeland, daar gaat het backpacken echt beginnen!

• 01 November 2015 - 04:27

Karin:

Fijn om te horen dat alles goed gaat!

• 01 November 2015 - 15:46

Greetje:

Hoi...ziet er fantastisch uit...x

• 01 November 2015 - 17:30

Corrie En Pieter:

Ook Hong Kong nog even mee gepikt. We horen wel meer over Nieuw Zeeland.
    Lieve groet, oma en opa de Groot.